Skip to main content
19/03/2024 Hà Nội

Customer Service

Tuyển dụng

Here’s what you will do day-to-day 

  • Receive information about problems, questions, complaints of customers and handle within related work responsibilities
  • Support to answer customer's questions
  • Make active calls to users; Survey users on frequency and on request from relevant departments
  • Make a work report to the CS team leader
  • Perform other duties as assigned by the CS Leader

 

Here's who we are looking for

  • 3-5 years experience in the position of Call Center, Customer Service, Telesale,....
  • Graduating from college or higher
  • Experienced in consulting / taking care of and guiding customers to use technology software, banking, e-wallets, ...
  • Have excel skilk and operating skill. 
  • Easy-to-listen voice, no lisp, no stuttering, no dialect
  • Be patient, know how to listen
  • Agile, positive thinking
  • Ability to absorb knowledge quickly, think selectively, grasp problems well
  • Good office computer skills

 

Here's what we offer

  • Salary: competitive, negotiable and salary review twice a year 
  • Can access salary flexibly on Vui App
  • Yearly bonus: Attractive 13th month salary, performance-based bonus and stock options
  • Casual dress code and working time from 9 AM to 6 PM (Monday to Friday & 2 Saturday/month)
  • Lunch fee: 500,000 VND/month
  • Supportive and feedback-driven start-up setting
  • Opportunities for professional training / sharing on jobs and skill
  • Annual personal health check, PVI Insurance for employees and families beside Medical Insurance 
  • Gift / cash bonus in Tet and holidays (Lunar New Year, Children’s Day, Mid-term festival…..)
  • Annual team building activity, Year End Party, monthly happy hour and birthday party…. 
  • Sport club and fund for gym, swimming, yoga….
  • Opportunities to work on anything you believe will help our mission
  • Chances to work with smart & value-driven colleagues from top tech firms in Vietnam (Uber, ZaloPay, Five9, VinID, Focal Labs,...)

 

Mô tả công việc: Nhân viên Chăm sóc Khách hàng 

Nhiệm vụ

  • Tiếp nhận thông tin các vấn đề, thắc mắc, khiếu nại của khách hàng và xử lý trong phạm vi trách nhiệm công việc liên quan 
  • Hỗ trợ giải đáp các thắc mắc của khách hàng 
  • Thực hiện gọi điện active người dùng; khảo sát người dùng theo tần suất và theo yêu cầu từ các bộ phận liên quan
  • Lập báo cáo công việc đến trưởng nhóm Chăm sóc khách hàng
  • Thực hiện các nhiệm vụ khác theo sự phân công của Trưởng nhóm Chăm sóc khách hàng

 

Yêu cầu công việc

  • Có 3-5 năm kinh nghiệm ở vị trí Tổng đài viên, CSKH, Telesale, Tư vấn,...
  • Có kinh nghiệm tư vấn/chăm sóc và hướng dẫn khách hàng sử dụng các phần mềm công nghệ, ngân hàng, ví điện tử,...
  • Có kĩ năng excel tốt và làm công việc vận hành. 
  • Giọng nói dễ nghe, không nói ngọng, không nói lắp, không tiếng địa phương
  • Kiên nhẫn, biết lắng nghe
  • Nhanh nhẹn, có tư duy tích cực
  • Khả năng tiếp thu kiến thức nhanh, tư duy chọn lọc thông tin, nắm bắt vấn đề tốt
  • Kỹ năng máy tính văn phòng tốt

 

Quyền lợi

  • Mức lương: cạnh tranh, thỏa thuận và xét tăng lương 2 lần/năm
  • Sử dụng phúc lợi lương linh hoạt - Vui App
  • Thưởng hàng năm: Lương tháng 13 hấp dẫn, thưởng theo hiệu quả công việc và quyền chọn cổ phiếu
  • Làm việc từ 9 giờ sáng đến 6 giờ chiều (Thứ Hai đến Thứ Sáu và 2 ngày Thứ 7 một tháng)
  • Hỗ trợ ăn trưa: 500.000đ/tháng
  • Cơ hội được đào tạo chuyên môn/chia sẻ về công việc và kỹ năng
  • Khám sức khỏe định kỳ hàng năm, Bảo hiểm PVI cho CBNV và gia đình bên cạnh Bảo hiểm y tế
  • Thưởng quà/tiền vào các dịp lễ tết (Tết Nguyên đán, Tết thiếu nhi, Tết trung thu…..)
  • Hoạt động team building hàng năm, Year End Party, happy hour hàng tháng và tiệc sinh nhật….
  • Câu lạc bộ thể thao và quỹ tập gym, bơi lội, yoga….
  • Cơ hội làm việc với những đồng nghiệp đến từ các công ty công nghệ hàng đầu Việt Nam (Uber, ZaloPay, Five9, VinID, Focal Labs,...)

 

We’d love to connect! Dash off an email at hello@nanofin.tech

Make it work, make it right, make it fast.